Corona-info og de kommende jagter…

Hubertus Gallamiddag 2020.
De nye Corona regler gældende for besøg på Restauranter gør at Bestyrelsen ikke finder det foreneligt med de premisser vi har for vores Gallamiddag, så derfor finder vi det desværre nødvendigt at aflyse festen på Kongensbro Kro d 7/11 2020.

Hubertusjagt.
Vi forventer at afholde jagten på Bidstrup Gods som planlagt, men her er vi også nød til at overholde forsamlings forbuddet på max. 50 personer, det gør så at vi desværre er nødsaget til at afholde jagten uden tilskuere.

Vi går ikke på kompromis med jagten hvad angår kvalitet af rideturen og håber stadig på stor opbakning fra jer ryttere..

Skulle forsamlings forbuddet blive hævet vil bestyrelsen selvfølgelig genoverveje beslutningen omkring tilskuere.

Thy jagt i Nationalparken.
Begrænsninger på max 50 personer gælder også for jagten i Thy, hver rytter må invitere en tilskuer efter først til mølle princippet.

Suzanna sikrer at vi overholder de max. 50 personer, og tilmeldte jagtryttere kommer før tilskuere.

Bestyrelsen for JJR