Jagt nr. 10 ved Hessel

Master: Kim Schewing-Christensen
Ræve: Bjarne Mørup og Erik Juul Jensen
Bagmaster: Jens Laursen

27 forventningsfulde jagtryttere var mødt op på Hessel, også en del nye jagtryttere, stemningen var helt i top.
Der blev blæst til parade inde på Herregård Hessels gårdsplads, hvor Master Kim bød os velkommen.
Jagten bød på rigtig mange gode springserier og et bakket terræn, som var en god udfordring for både rytter og hest, der tog/sprang alle forhindringer i fin stil. Også en bred front kunne det blive til samt en skridttur langs strandkanten.
Efter jagten var der navneopråb og vartning af vore dejlige heste, inden vi samledes til frokost i Herregårdens Café, hvor man kunne købe og nyde suppe og lagkage samt kaffe. Så der blev hygget og snakket igennem.

Så en rigtig super god jagt, i et rigtig smukt område omkring Hessel.

Referent: Ann Kristina Pedersen (Søs)