Hestens Dag i Rold Skov
14.10.2018

Jeg vil takke for en rigtig god dag sammen med jer, som deltog.

Der var fra Jydsk mødt faste medlemmer, samt gamle og forhåbenligt nye medlemmer op.

Det var så skønt at få hilst og snakket med jer alle.

For I, som vi ikke længe har set, gav det forhåbenligt blod på tanden til at tilslutte jer os igen. Og til i nye; så glæder jeg mig til at se jer til rigtig mange jagter sammen med os.

Vi var 22 ryttere, hvilke blot var en lille smule i forhold til alle de som var med på dagen.
Det var et rigtig fint arrangement af hestens dag.

Vores tur nåede desværre kun op på 12 km. Det var noget kortere end vi havde forestillet op. Men turen var rigtig fin. Sikke et område.

Vi sluttede af med en gang suppe, madpakker og kage.

Gitte Eberhard