Klik på billederne for at se dem i stor størrelse.

Efter jagten på Wiffertsholm blev ærespræmierne for 2020 uddelt, da det endnu ikke har været muligt at afholde den ordinære generalforsamling, hvor priserne sædvanligvis bliver offentliggjort.

Årets jagtrytter 2020 – Svend Kamuk

Årets jagt 2020 – Ulrik Kjærsgaard

Nis Valdemars flidspris 2020 – Ole Mikkelsen

Knud Christensen, årets jagtrytter 2019, modtog glas med klubbens logo i bytte for vandrepokalen. Det samme gjorde sig gældende for årets jagt 2019 – Carina Teglgaard.