Jagt nr. 2 ved Borris

Master: Kim Schewing-Christensen
Bagmaster: Bjarne Mørup
Referant: Gitte Eberhard

Jamen jamen, hvem kører ikke gerne en god tur, for at nå frem til en super god jagt?
Denne gang uden frost, og der med TAK til vejr guderne.
Mega dejligt område, fuld af muligheder. Og jeg skal love for at jagtbyggerne brugte det der stod dem nær. Dyb landing, skæl, marker, landingsbanen, skov og ja you name it !
Denne gang var vi (endelig kan jeg skrive vi!) 26 ryttere. Her i blandt også nogle gæsteryttere, fedt at se at folk tager sig godt af dem.
Og i denne jagt var der også to nye heste i faget, bl.a. min egen 🙂
Så mon ikke snart der sker noget ved antallet af deltagere pr. jagt.
Steen, som har arrangeret denne jagt, har sørget for publikum. Her ved at arrangere transport rundt på ruten via trailer med sidde pladser. Super gjort!
Igen fik vi et bevis for at air sikkerhedsvesten er effektiv. Til de som ikke rider med vest… Ja ja ved godt at sker der ikke noget, så var den aldrig nødvendig. Men er uheldet ude, så er den altså super.
Også til daglig dagens træning… Ikke for at nævne navne.
Efter jagten kunne vi nyde vores frokost i jagthytten, blæserne gjorde igen deres for at blæse middagen igang og færdig og nogle meddelelser blev delt ud.
Bl.a. skal man være obs på startstidspunktet på Fyn !!!
Tak til Steen for en super jagt. Og til i alle, super dejligt at været feltet igen

Referent: Gitte Eberhard