Træningsjagt Kirstineholm
01.04.2016

19 forventningsfulde jagtryttere var mødt op til træningsjagt på Kristineholm.

Dejligt at se så mange ryttere hvor iblandt der var flere gæster, dagen startede med en velkomst i gårdspladsen hvor Jens Laursen bød velkommen.

Ridtet startede med at vi red til Peer Ejlersgårds grav hvor feltet afholdt et minuts stilhed for at ære Peer.

På vejen til terrænbanen stødte vi på flere nybyggede forhindringer, bl.a. en 2 meter mur, en Irsk bænk som vel også var et par meter høj, til vores held er de en del af en forhindringsbane som Hanne Ejlersgaards sønner står bag, så dem slap vi for.

Som altid var der rig mulighed for at springe forskellige forhindringstyper, der iblandt grøfter.

Alle var rigtigt godt ridende ikke mindst de gæster som deltog, vi må håbe at de har fået så meget blod på tanden at de dukker op igen.

Dagen sluttede med en hyggelig frokost i garagen.

Til slut vil jeg godt rette en stor tak til Jens Laursen for endnu engang at ville stå bag træningen. Ligeledes en kæmpe tak til Hanne Ejlersgaard for hendes gæstfrihed på dette fantastiske sted.

Kim Schewing-Christensen.