Sponsorannonce på hjemmesiden

Annonce på Jydsk Jagtrideklubs hjemmeside

Det er muligt at annoncere på hjemmesiden med en sponsorannonce på forsiden, som med et link henviser til virksomhedens egen hjemmeside.

Vi vil derfor opfordre alle med interesse i klubben til på denne måde at profilere deres egen virksomhed, og samtidig være med til at støtte op omkring klubbens arbejde.

Samtidig bliver klubbens medlemmer gjort opmærksom på, at netop din virksomhed er interessant.

Så er du selvstændig med egen virksomhed eller er beslutningstager i en virksomhed, som kunne tænkes at annoncere på denne måde, så kontakt Tessa Pultz på mail tessapultz@live.dk.

Sponsorannoncerne løber i et år, og koster den beskedne sum af 1000,00 kr. årligt.

Vores sponsorer