Træningsjagt 01.09.2012

Bestyrelsen afholdt en træningsjagt med start fra Peer Ejlersgårds ejendom Kirstineholm, Nordlige Bjergvej 7, Højbjerg den 1. september 2012.

Vi var mødt ca. 20 gæve ryttere op på Kirstineholm til denne træningsjagt, som startede med at Peer bød velkommen og spurgte om nogle havde specielle ønsker eller behov, der skulle trænes med deres hest.

Der efter fik vi en lille opvarmningstur på lave spring, og Peer var igen i år rigtig god til at få alle med som ikke var så drevne til at øve på den rigtige måde for hest og rytter.

Derefter gik det ned til grøfter og vand som alle trænede meget med og igen blev der taget sig meget af dem som havde brug for ekstra undervisning.

Da heste og ryttere var trætte, blev der budt på pølser fra en rigtig pølsevogn i gårdspladsen.

Det var jo også dagen for et åbent hus arrangement hvor der var dressur stævne og man kunne se de nye stalde som berider Sune Hansen står for.

Alt i alt igen en rigtig god træningsjagt, stor tak til Peer Ejlersgård .

Referant: Allan Heiselberg