Jagt nr. 7 ved Bording Mark

Master: Kim Schewing
Ræve: Kristian Fjendbo og Severin Lassen
Bagmaster: Bjarne Mørup

Lørdag formiddag mødte 24 friske jagt ryttere op hjemme hos Severin, som havde planlagt en flot jagt.

En dejlig lang jagt på ca. 20 km og ca. 40 forhindringer. Det var i en formidabel natur og et stort område med b.la. fiskesøer og pileskove. Og ikke mindst et meget upåklageligt solskins vejr med 22 grader.

Masser af planke spring, hvilket ikke gjorde noget da naturen var dejlig.

Det var en spændende og udfordrende jagt. Der var mange skarpe sving og springene kom hurtigt, så der skulle rides og styres lidt ekstra hvilket var dejligt med udfordring på den måde.

2 ufrivillige afstigninger var alt det blev til, et fint rullefald af mig selv, efterfulgt af et fald fra Hans Peter, hvilket min rytterløse lille hest nok var skyld i. Hans Peters hest satte en sko og stak af langt langt væk.

Den blev fundet et godt stykke væk med en lille flok rolige fjordheste. Heldigvis ingen tilskadekommen.

Som sædvanligt et flot op mødt publikum, som også nævnte at de kunne høre rytterne sludre på højtryk lang tid inden de kom til springene.

Til frokosten efter var der sørget for de lækreste landgangsbrød, diverse kager og drikkevarer, som blev nydt i det dejligste solskinsvejr på terrassen. (faktisk så meget solskin at den røde jakke skulle af

Mvh Mette Bisgaard