Jagt nr. 1 ved Kolding

Master: Jens Laursen
Ræve: Mogens Jessen og Kjeld Johansson
Bagmaster: Lene Petersen

Årets første jagt startede en kold april morgen, men kort efter start kiggede solen frem, og vi fik det skønneste vejr.

33 spændte ryttere var mødt op til årets første jagt, som foregik i det skønne bakkede terræn omkring Kolding.

Jagten startede i et noget andet terræn end vi er vandt til, nemlig gennem industrikvateret i Kolding, og ud til det åbne landskab, hvor springene var anbragt med god tilridning og i et varieret terræn.

Jagten sluttede ligeledes i industriområdet, med spring anbragt bag og langs med nogle fabrikkers græsplæne.

Da det var den første jagt, var springene ikke i max højde, hvilket bevirkede, at der var et godt flow i hele feltet, og meget få stop og næsten alle kunne melde fuldført.

Efter jagten spiste vi en flot anretning i Kolding folkeræs’ klubhus.

Mange tak til Allan for en god jagt.

Niels Lassen