Jagt nr. 5 ved Kompedal
18.-19.06.2016

Mini jagtkampagne

30 jydske røde jakker var mødt op med påhæng og familien.

Jagten bestod af 35 spring pyntet med fyld. 3-4 spring var fordelt i vandhulet. Lige i år var der begrænset vand, men vandstanden kan vi desværre ikke styre. Vejret var til gengæld lige i skabet.

Vi var heldige med al det sol og tørvejr vi fik.

Efter en vellykket jagt og nogle få stops og fald, fik vi vartede hestene, så vi kunne gøre klar til fest og hygge. Nogle tog hjem med hestene og andre havde fornøjelsen af udendørs folde på heden.

Det blev til gode og festlige snakke senere på aften og ud på natten.

Vi glæder os til at gentage succesen igen næste år.

Frederikke Stranges