Jagt nr. 8 ved True skov
2015

Efter længere jagtpause kunne man kun starte jagten med armene helt oppe, da vejret var strålende og lånehesten i top form.

Vi var 26 ryttere der drog afsted med sol i håret. Springene stod mange og kækt.
Ved første serie så vi desværre den første afsidning som også var dagens slemmeste med vist nok et brækket menneskeben til følge.

Turen bød på nogle habile serier med nogle sjove/skarpe sving. Vi havde 3 afsidninger i det hele inkl. Master Bjarne. Ikke desto mindre meldte næsten alle fuldført til slut.

Nede ved bagmaster Fenger var humøret højt. Der var masser af pony vrinsk og go mås. Og jeg takker for en fantastisk tur – det var dejligt at være med igen. Og kæmpe tak til Jette for lån af hendes meget fine konkurrence jagt hest.

Vrinsk Camilla Vange