Hvor findes de gamle nyheder?

Øverst på forsiden under ‘SENESTE NYHEDER’ findes de tre nyeste nyheder.

Det er typisk billeder, referater og videoer fra netop afholdte jagter.

Indimellem dukker der dog også informationer op, som kan være gavnlige at tilgå igen, selvom de “overhales” af tre nyere nyheder.

Det kan eksempelvis være dato for den kommende generalforsamling eller næste års jagter.

Er sådanne vigtige nyheder ikke længere umiddelbart synlige på forsiden, skal de findes under ‘ALLE NYHEDER’ en anelse længere nede på forsiden.

Scroll ned til du møder nedenstående billede og klik “LÆS MERE”:

Du vil da blive sendt videre til ‘ALLE NYHEDER’. Her findes samtlige nyheder, der er skrevet, siden den nye hjemmeside blev lanceret sidste år.

Læs eller genlæs – GOD FORNØJELSE!