Generalforsamling d. 4. feb

Kære medlemmer,

I kan nu finde en indkaldelse til årets ordinære generalforsamling i Jeres mailboks eller på nedenstående link:

Ordinær_generalforsamling_2022

Efter generalforsamlingen vil vi i fællesskab nyde en dejlig middag på Kongensbro Kro.

Vel mødt!

Nyt ordensbånd

I samme anledning introducerer vi et nyt ordensbånd – den sorte bjælke. Eller om man vil; det sorte bælte i jagtridning.

Den sorte bjælke opnås, når en rytter har fuldført 100 jagter i Jydsk Jagtrideklub.

Der uddeles som sædvanligt ordensbånd for 10 fuldførte samt 50 fuldførte jagter på generalforsamlingen.

Man kan efterfølgende bytte to 50’ere til én 100’er, hvis man finder dette attraktivt. Kontakt Kim.