Store badedag 2022

Lørdag den 9. juli 2022 kl. 11.00 inviterer Jydsk Jagtrideklub til Store badedag.

I år afholdes arrangementet ved Lystrup Strand på Norddjurs.

Kør efter adressen; Hevringholmvej 16A, 8961 Allingåbro.

Først rider vi en tur i Hevring skydeterræn, hvor der forhåbentlig er et ophold i kugleregnen 😉

Dernæst får vi vasket heste og ryttere i det relativt lave vand, hvor der også er mulighed for en svømmetur til hest.

Dagen afsluttes i et orangeri med grillpølser og kartoffelsalat samt en øl/vand – og ikke mindst hyggeligt samvær.

Pris for deltagelse; 60 kr. pr. næse.

Tilmelding til Tessa på tlf.: 53 63 60 51 eller mail: tessapultz@live.dk senest den 7. juli.

Vel mødt!