Nyt æresmedlem: Marie-Louise Christensen

Generalforsamlingen 2024 forløb i det store hele som en generalforsamling nu engang forløber.

Men for én person blev aftenen alt andet end almindelig.

Marie-Louise Christensen blev nemlig af formand Kim Schewing-Christensen udnævnt til æresmedlem for tro tjeneste i Jydsk Jagtrideklub.

Marie-Louise har været medlem af klubben siden år 1972. Hun var en af de første kvindelige ryttere i klubben, og har redet 335 jagter i Jydsk. Herudover har hun også været en flittig rytter i det sjællandske. Desuden har Marie-Louise siddet i bestyrelsen og arbejdet for klubben.

I dag har vi af og til stadig glæde af Marie-Louise på jagterne, hvor hun må anses for værende vores mest engagerede tilskuer. Marie-Louise læser oven i købet ALLE jagtreferater, og har besluttet at give klubben sin samling af referater på i alt fire ringbind – dem ser vi frem til at læse og genoplive på hjemmesiden. Sidste år donerede Marie-Louise en betydelig sum til klubbens nye Master-hat – tak for det!

Marie-Louises gamle jagtkammerat og veninde udtaler:

“Marie-Louise er sikker i sine spring, hesten kommer altid i første række, hun er frygtløs og en tough bird”

Et stort og hjerteligt tillykke med den nye titel skal der lyde fra både medlemmer og bestyrelse!