Ansøgninger til Axel W. Christensens Fond

Klik her for at downloade nedenstående dokument som et docx formular

Axel V. Christensens Legat til Ridesportens Fremme
c/o Ole Rosdahl
Nitivej 10 st.th
2000 Frederiksberg

Als, den indsæt dato.

Vedr.: Ansøgning om tilskud til æresdækken, Jydsk Jagtrideklub.

På vegne af Jydsk Jagtrideklub skal jeg hermed, i lighed med tidligere år, ansøge om støtte til indkøb af æresdækken til Jydsk Jagtrideklubs vinder af Hubertusjagten, som i år finder sted lørdag den indsæt dato. november.

I lighed med tidligere praksis har vi også i år på nuværende tidspunkt fået æres-dækkenet fremstillet og har vedlagt udgiften hertil, kr. indsæt beløb, jævnfør vedlagte originalbilag.

Det er mit håb, at legatet også i år vil imødekomme vor ansøgning.

I tilfælde af legatbestyrelsens positive svar, skal jeg anmode om, at beløbet indsættes på vores konto i Sparekassen Himmerland 9231 0002554275.

På forhånd tak for Deres venlige behandling af vor ansøgning.

Kasserer
Kim Schewing-Christensen