Image Alt

10. Jagt – Hubertusjagt Bidstrup Gods

Så blev det – alt for hurtigt – tid til at afslutte jagtsæsonen 2023.

Dette foregår som sædvanligt i de smukke omgivelser omkring Bidstrup Gods ved Laurbjerg efterfulgt af gallamiddag på Hotel Randers.

Invitation til både Hubertusjagt og -fest følger særskilt. Invitationen vil være at finde i jeres mail-indbakke, på facebook samt her på hjemmesiden indenfor kort tid.

Sæt kryds i kalenderen, så vi kan få fundet og fejret årets Hubertusvinder med et brag!

BEMÆRK jagtstart kl. 10.00

Dato:

11. november 2023 kl. 10.00

Sted:

Bidstrup Gods, Bidstrupvej 1, 8870 Langå kl. 10.00

Jagtlægger:

B-repræs.:

Tilmelding:

Se invitationen

Info:

Efter jagten serveres der gløgg og småkager i det gamle mølleri.