4. Jagt – Klosterheden

En vestjysk hedeplantage med indbydende brandbælter kilometer efter kilometer. Vi har udvalgt nogle få af dem til en kortere tur.

Mødested: Hovedvejen 8, 7620 Lemvig

Indkørsel til “Maskincentralen”. Følg skiltningen.

Parkering langs indkørslen i højre side (blå). Hvis der ikke er plads så evt. parkering imellem maskincentralens bygninger (blå). Venligst ingen bilkørsel imellem beboelses ejendommene (rød).

Vær opmærksom på, at du kun benytter de offentlige veje i skoven ved kørslen til mødestedet. Nogen GPS’er anviser skovveje, hvor kørsel ikke er tilladt.

Brug Gl. Landevej for at komme ind til mødestedet og brug evt. Klosterhedevej for at komme ind til Gl. Landevej. Hvis du kommer via Struer kan Fovsingvej evt. benyttes.

Der er mulighed for ride med i et følgefelt uden forhindringer på denne jagt. Pris og regler for deltagelse i følgefeltet kan findes her.

Så hvis du går med en jagtrytter gemt i maven, og gerne vil prøve kræfter med jagtridning, er denne jagt en oplagt mulighed!

Klubbens medlemmer vil tage godt i mod dig, og hjælpe dig gennem dagen.

Dato:

8. juni 2024 kl. 10.30

Sted:

Hovedvejen 8, 7620 Lemvig

Jagtlægger:

Hans-Peter Harpøth & Severin Lassen

B-repræs.:

Severin Lassen

Tilmelding:

Senest 4. juni til Hans-Peter Harpøth på tlf.: 41 39 11 88 eller mail: hanspeter.harpoth@gmail.com

Info:

Der kan bestilles frokost bestående af sandwichbolle m. pålæg + kage. Pris 50 kr. Husk at tilmelde evt. tilskuere. Medbring drikkevarer, stole og evt. et bord.