Generalforsamling udskudt…

Grundet regeringens fortsatte nedlukning af Danmark er vores generalforsamlig desværre udskudt på ubestemt tid.

Da vi ikke kender fremtiden for Coronanedlukningen, må vi desværre afvente og se tiden an.
Så snart det er muligt at afholde generalforsamlingen, vil komme en invitation 14 dage før mødet.
Invitationen med dagsorden samt tid og sted vil blive udsendt som direkte mail til alle medlemmer og ligeledes blive offentliggjort her på  hjemmesiden.

Datoer for jagterne i 2021 kan findes under enten ‘Jagter 2021’ på forsiden eller ‘Jagtprogram 2021’ i øverste menu; Medlemsinfo.

Venlig hilsen og godt nytår til alle