Glædelig Jul og Godt nytår 2020

Ja, så går året på held og vi kan se tilbage på et noget anderledes jagtår.

Corona invaderede ikke bare lille Danmark, men hele verden, og for Jydsk Jagtrideklub, betød det 3 aflyste jagter i foråret, og sidst på året, aflysning af vores Hubertusjagt og gallafest.

Vi håber at 2021 bliver et mere normalt år, og ser frem til at vi igen kan afholde 10 planlagte jagter.

Første arrangement i 2021 bliver Generalforsamlingen, der afholdes fredag den 5. februar på Kongens Bro Kro, hvis de til den tid værende Coronaregler tillader det.

Nærmere info følger i separat indkaldelse med dagsorden.

OBS  Forslag er ønsket drøftet på generalforsamlingen, skal være bestyrelsen i hænde senest den 21. december til formanden.

Rigtig god vinterpause til alle…